Lider Medialny - szkolenia dla loklnych liderów z obszaru LGD Leśna Kraina Górnego Śląska

Zapraszamy zainteresowanych lokalnych liderów z obszaru LSR  do udziału w projekcie "Lider Medialny" realizowanym przez Stowarzyszenie LGD "Leśna Kraina Górnego Śląska".

Projekt polega na realizacji w okresie kwiecień-czerwiec 2019r. dwóch sesji szkoleniowych w zakresie podniesienia kompetencji w social media oraz kompetencji w zakresie komunikacji w mediach elektronicznych dla lokalnych liderów oraz pracowników biura LGD.  Szkolenie odbędzie się w 2 dwudniowych sesjach (jedna sesja 16h).  

Warunkiem udziału w projekcie jest wypełnienie karty zgłoszeniowej i przesłanie jej do Biura LGD do dnia 20 marca 2019r. Wyboru uczestników projektu dokona Zarząd LGD. Lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie zostanie ogłoszona na  stronie internetowej www. lesnakrainalgd.pl do dnia 25.03.2019r.

Szkolenie w ramach projektu "Lider Medialny" odbędzie się w dwóch dwudniowych sesjach w terminach:

  1. 10.04.2019 - 11.04.2019
  2. 13.06.2019 – 14.06.2019

 Zakres zajęć

Wystąpienia publiczne:

1. Postawa przed kamerą

2. Wzrok i spojrzenie do kamery

3. Postawa podczas wywiadu

4. Postawa podczas spodkania "na żywo"

5. Praca nad głosem: natężenie, wysokość, tempo, intonacja

6. Jakich słów używać a jakich unikać?

7. Figury retoryczne

8. Różne role w rozmowie

9. Marka osobista - Ty jesteś marką

10. Strój, ubiór, wygląd

11. Gestykulacja

12. Tajemnica sukcesu - czyli jak osiągnąć sukces ciężką pracą?

Praca z kamerą:

1. Jak zrobić krótki film?

2. Jakie urządzenia są potrzebne do produkcji filmu?

3. Praca z kamerą i telefonem

4. Zasady produkcji spotów

5. Zasady produkcji krótkich filmów\

6. Warsztaty produkcji filmów

Social media:

1. Produkcja spotu

2. Produkcja postów

3. Jak zwiększyć zasięg?

4. Co zwięjsza zasięg?

5. Jak budować pozytywny wizerunek?

6. Jakie treści lubi moja grupa docelowa?

7. Z jakich mediów społecznościowych korzysta moja grupa docelowa?

8. Jak skutecznie porozumiewać się w Internecie?

9. Podstawowe zasady efektywnej komunikacji

10. Język Internetu, czyli które z tych zasad najlepiej sprawdzają się i mają największe znaczenie w komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych?

11. Luz i kontrowersja - kiedy się sprawdzają a kiedy są nie na miejscu?

 

Zgłoszenie Lider Medialny