Lider Medialny - szkolenia dla loklnych liderów z obszaru LGD Leśna Kraina Górnego Śląska

Zapraszamy zainteresowanych lokalnych liderów z obszaru LSR do udziału w projekcie "Lider Medialny" realizowanym przez Stowarzyszenie LGD "Leśna Kraina Górnego Śląska".
Projekt polega na realizacji w okresie kwiecień-czerwiec 2019r. dwóch sesji szkoleniowych w zakresie podniesienia kompetencji w social media oraz kompetencji w zakresie komunikacji w mediach elektronicznych dla lokalnych liderów oraz pracowników biura LGD. Szkolenie odbędzie się w 2 dwudniowych sesjach (jedna sesja 16h).
Warunkiem udziału w projekcie jest wypełnienie karty zgłoszeniowej i przesłanie jej do Biura LGD do dnia 20 marca 2019r. Wyboru uczestników projektu dokona Zarząd LGD. Lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie zostanie ogłoszona na stronie internetowej www. lesnakrainalgd.pl do dnia 25.03.2019r.
Szkolenie w ramach projektu "Lider Medialny" odbędzie się w dwóch dwudniowych sesjach w terminach:
- 10.04.2019 - 11.04.2019
- 13.06.2019 – 14.06.2019
Zakres zajęć
Wystąpienia publiczne:
1. Postawa przed kamerą
2. Wzrok i spojrzenie do kamery
3. Postawa podczas wywiadu
4. Postawa podczas spodkania "na żywo"
5. Praca nad głosem: natężenie, wysokość, tempo, intonacja
6. Jakich słów używać a jakich unikać?
7. Figury retoryczne
8. Różne role w rozmowie
9. Marka osobista - Ty jesteś marką
10. Strój, ubiór, wygląd
11. Gestykulacja
12. Tajemnica sukcesu - czyli jak osiągnąć sukces ciężką pracą?
Praca z kamerą:
1. Jak zrobić krótki film?
2. Jakie urządzenia są potrzebne do produkcji filmu?
3. Praca z kamerą i telefonem
4. Zasady produkcji spotów
5. Zasady produkcji krótkich filmów\
6. Warsztaty produkcji filmów
Social media:
1. Produkcja spotu
2. Produkcja postów
3. Jak zwiększyć zasięg?
4. Co zwięjsza zasięg?
5. Jak budować pozytywny wizerunek?
6. Jakie treści lubi moja grupa docelowa?
7. Z jakich mediów społecznościowych korzysta moja grupa docelowa?
8. Jak skutecznie porozumiewać się w Internecie?
9. Podstawowe zasady efektywnej komunikacji
10. Język Internetu, czyli które z tych zasad najlepiej sprawdzają się i mają największe znaczenie w komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych?
11. Luz i kontrowersja - kiedy się sprawdzają a kiedy są nie na miejscu?