Projekty - Marka Turystyczna - Sieć Ekomuzea
- Dla Turysty
- Smartopieka Premium
- Marka Lokalna
- Stwórzmy Razem Markę Lokalną
- Klastry Energii
- Lider Medialny
- Marka Turystyczna - Sieć Ekomuzea
- Siła III sektora
- Opracowanie koncepcji sieci tras rowerowych
- Marka Lokalna na BIS
- Legendy z Leśnej Krainy Górnego Śląska
- Smaki Leśnej Krainy Górnego Śląska
- Akademia promocji Leader-Ty
- Turystyka Rowerowa Atrakcyjnym Sposobem Aktywności
- "Dziś i jutro RLKS - doświadczenia i wdrażanie"
- Promocja obszaru LGD podczas Targów Atrakcje Regionów w 2023 roku
"Marka Turystyczna- Sieć Ekomuzea" to międzynarodowy projekt współpracy, którego partnerami są:
- -Stowarzyszenie Lider Pojezierza – pełniący funkcję lidera projektu,
- -Stowarzyszenie „WIR” – Wiejska Inicjatywa Rozwoju,
- -Zielona Dolina Odry i Warty,
- -Lokalna Grupa Działania Zielone Światło
- -Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Leśna Kraina Górnego Śląska”,
- -Asociatia GAL Tara Gugulanilor z Rumuni.
Całkowita wartość operacji po stronie polskich partnerów wynosi 1 182 500,00 zł, z czego udział naszej LGD opiewa na kwotę 455 300,00 zł. Projekt będzie realizowany przez 24 miesiące.
Celem projektu jest wspieranie zrównoważonego rozwoju turystyki opartej na produktach, usługach, inicjatywach i przedsięwzięciach wykorzystujących lokalne dziedzictwo kulturowo-historyczne i przyrodnicze poprzez stworzenie sieci systemów zarządzania i promocji ekomuzeów. W ramach projektu zaplanowano utworzenie i oznakowanie sieci ekomuzeów na obszarze każdego z partnerów, a także powstanie mobilnej aplikacji turystycznej.
Umowa na realizację projektu została zawarta 05.08.2020 r.
W ramach projektu zrealizowano:
1) stronę internetową- www.ekomuzea.pl
2) aplikację mobilną- Ekomuzea
3) Facebook- EkoMuzea - szlakiem przyrody, kultury i historii
4) Instagram- ekomuzea
5) Wizyty studyjne do Partnerów z Woj. Zachodniopomorskiego, Lubuskiego i Partnera zagranicznego do Rumunii
6) Szkolenia i doradztwo w zakresie animowania i aktywizowania społeczności lokalnej w obrębie pakietów turystycznych
7) Szkolenie z zarządzania produktem z lokalnymi organizacjami turystycznymi i promocją turystyczną
8) Tworzenie pakietów turystycznych
9) Zakup gadżetów promujących projekt
10) Konferencja podsumowująca projekt
wiadomość
Newslettera
Badź zawsze na bieżąco z informacjami o Leśnej Krainie!