W dniach 22 i 26 listopada 2024 r. wspólnie z pracownikami biura Stowarzyszenie "Razem na wyżyny" wzięliśmy udział w szkoleniu pn. "Skuteczna i asertywna komunikacja z Klientem oraz mapowanie procesu dotyczącego świadczenia usług".
Podczas szkolenia poznaliśmy różnorodność stylów komunikacji, rozwijaliśmy umiejętności budowania relacji oraz uczyliśmy się, jak skutecznie dostosowywać podejście do różnych typów osobowości. Dowiedzieliśmy się jak skutecznie odmawiać bez poczucia winy oraz jak komunikować swoje granice w sposób konstruktywny.
Mieliśmy również szansę przeanalizować swoje zasady udzielania doradztwa pod kątem dobrych praktyk oraz wyznaczenia obszarów do poprawy.
Wartością dodaną szkolenia była możliwość uczestniczenia w nim wspólnie z pracownikami innej lokalnej grupy działania, co pozwoliło na ewaluację dotychczasowych praktyk i zainspirowania się do wprowadzenia zmian w swoim podejściu do "klienta".